Producenci
Najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Oczywiście. Na chwilę obecną aby odebrać towar należy się ze mną skontaktować telefonicznie 515 100 991 lub poprzez email lewocz@autograf.pl 

 

Czy otrzymam fakturę na zakupiony towar?

Oczywiście. Na każdą transakcje wystawiam fakturę. Zwracam jednak uwagę, że nie jestem płatnikiem Vat i rozliczam się na zasadzie ryczałtu ewidencjonowanego wobec czego moje faktury nie zawierają pozycji Vat.

 

Czy opłata za przesyłkę jest stała?

Obecnie oferuję trzy formy wysyłki. O ile wysyłka kurierem jest stała tj. 17 zł przy przedpłacie oraz 22 zł za pobraniem to przy korzystaniu z Poczty Polskiej istnieje możliwość zminimalizowanie kosztu wysyłki do absolutnego minimum w przypadku paczki o małych gabarytach.  W tej sprawie należy się kontaktować ze mną telefonicznie 515 100 991 lub poprzez mail lewocz@autograf.pl

Czy istnieje możliwość negocjacji cen?

Jak najbardziej. Proszę postępować tak jak w punkcie wyżej czyli kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak. Wielokrotnie wysyłałem paczki za granicę. Niestety nie jest to tania usługa, gdyż w zależności od wagi oraz kraju docelowego koszt wynosi od 50 zł wzwyż. Niemniej jednak przy większych zakupach taka opcja zaczyna się opłacać.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl