Produkt dnia
Producenci
Najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Oczywiście. Na chwilę obecną aby odebrać towar należy się ze mną skontaktować telefonicznie 515 100 991 lub poprzez email lewocz@autograf.pl 

 

Czy otrzymam fakturę na zakupiony towar?

Oczywiście. Na każdą transakcje wystawiam fakturę. Zwracam jednak uwagę, że nie jestem płatnikiem Vat i rozliczam się na zasadzie ryczałtu ewidencjonowanego wobec czego moje faktury nie zawierają pozycji Vat.

 

Czy opłata za przesyłkę jest stała?

Obecnie oferuję trzy formy wysyłki. O ile wysyłka kurierem jest stała tj. 17 zł przy przedpłacie oraz 22 zł za pobraniem to przy korzystaniu z Poczty Polskiej istnieje możliwość zminimalizowanie kosztu wysyłki do absolutnego minimum w przypadku paczki o małych gabarytach.  W tej sprawie należy się kontaktować ze mną telefonicznie 515 100 991 lub poprzez mail lewocz@autograf.pl

Czy istnieje możliwość negocjacji cen?

Jak najbardziej. Proszę postępować tak jak w punkcie wyżej czyli kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak. Wielokrotnie wysyłałem paczki za granicę. Niestety nie jest to tania usługa, gdyż w zależności od wagi oraz kraju docelowego koszt wynosi od 50 zł wzwyż. Niemniej jednak przy większych zakupach taka opcja zaczyna się opłacać.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl